SEP event for disabled children - Reisverslag uit Nairobi, Kenia van Liesbeth Beg - WaarBenJij.nu SEP event for disabled children - Reisverslag uit Nairobi, Kenia van Liesbeth Beg - WaarBenJij.nu

SEP event for disabled children

Door: Liesbeth

Blijf op de hoogte en volg Liesbeth

26 Januari 2014 | Kenia, Nairobi

Gisteren eerst lekker uitgeslapen. Toen hoorde ik van Pieter dat hij toch een ticket heeft gekocht om mij te komen opzoeken in Kenia! Helemaal aan het einde! Dus ik natuurlijk meteen bedenken wat we allemaal konden doen! Helemaal leuk! Misschien vliegen we samen terug, aangezien de aankomsttijd wel hetzelfde is, misschien zitten we allebei in een ander vliegtuig haha.

’s Middags was het SEP event voor kinderen met een beperking. Ik zou dit evenement meedraaien om te kijken hoe het er aan toe gaat. Ik vroeg me af waar Anitah of Kui was, aangezien zij een uur van de voren nog niet aanwezig waren. Ondertussen had ik alle mensen van SEP ontvangen, geprobeerd antwoorden te geven op hun vragen en de boel een beetje te versieren. Anitah en Kui zijn nooit gekomen. Misschien wisten ze dat al maar hadden zij mij dat nog niet vertelt. Whatever. Dit evenement was heel simpel, kinderen waren heel blij en gelukkig, evenals de ouders! De dansers leerden de kinderen een dansje en waren ballonnen overal om mee te spelen. Dat was al genoeg voor een hele leuke middag: de kinderen waren erg gelukkig.

Voor zonsondergang wilden Sara en ik het ICC (International Conference Center) beklimmen. Helaas ging dit gebouw om 6 uur dicht (het is dus onmogelijk om de zonsondergang te zien). Internet heeft ons verkeerd ingelicht haha.

’s Avonds eten we Ugali bij Oscar en Roy. En ook Joseph en danser Greg zijn erbij. We kijken wat grappige films en gaan daarna nog even wat drinken in de stad. Roy is intussen al in slaap gevallen. Trouwens. Als je hier je auto parkeert zijn er mensen die op je auto letten. Je betaalt ze dan achteraf een bedrag naar keuze.

Vandaag doen we rustig aan. Misschien gaan we straks nog even naar de Masai markt, en waarschijnlijk gaan we vanavond eten bij restaurant ‘Carnivore’. Lijkt me erg geschikt voor een vegetariër. Misschien ga ik wel een stukje krokodil proberen.

Fijne zondag allemaal!

  • 26 Januari 2014 - 10:42

    Hanneke Van Den Dop:

    Het wordt steeds leuker heb ik het idee en je vindt steeds meer je draai. Mooi dat je kinderen met simpele dingen zo gelukkig kan maken en goed dat je het allemaal zo op weet te vangen als anderen het af laten weten.
    Het moet heerlijk zijn dat Pieter komt. Ik kan je massa's dingen vertellen die je kan doen maar ze zijn als toerist wel allemaal verrekt duur. Lieve Lies, ik vind het heerlijk voor je dat je jezelf zo goed vermaakt en steeds meer ook een stukje verschil kan maken. Ga lekker door met je verslagen, ik geniet ervan. Vanmiddag gaan Eric (die net een week met Willy samengewerkt heeft in Mali en vanochtend thuis is gekomen) en ik samen met je pa en ma naar museum Volkenkunde, de Djoser reizen bekijken. Jorien was daar gisteren heb ik begrepen. Veel liefs van Hanneke.

  • 26 Januari 2014 - 11:06

    Wendy:

    Hoi Lies,

    Leuk om iedere keer je verhalen te lezen zeg! Je maakt een hoop mee iedere dag...
    Super leuk dat piet langs komt bij je...
    Heel veel plezier nog de komende tijd met alles...
    Groetjes wendy.
    P.s. Wij noemden de 'parkeerwachters' altijd parkeer piet toen wij in afrika waren, hihi!

  • 26 Januari 2014 - 11:30

    Lisa:

    Lieve Lies, super leuk dat Pieter ook naar Kenia komt. Plan maar een mooie reis in voor jullie tweeën ;)
    En de volgende keer zullen we winnen, maar we missen je gewoon ;)

    Liefs, Lisa

  • 26 Januari 2014 - 12:39

    Vadertje:

    die Pieten uit Afrika noemen wij trouwens nu Zwarte Piet, Wendy. Je ziet hoe gemakkelijk je iets oppakt als er niemand is. Gelukkig waren de dansers er wel want anders had je ook nog moeten dansen. Doei

  • 26 Januari 2014 - 19:40

    Tante Jor:

    Ik heb mijn mailadres er maar weer bijgezet, want ik krijg je mailtjes niet meer. Wist niet dat er de hele dag al een mail was! Ben eerst in Krommenie met Moon geweest en vanmiddag 3 oktober gevierd, helaas allebei verloren. De reizen naar Afrika zagen er gister bij djoser allemaal mooi uit, maar best wel prijzig voor 4 personen. Ik denk dat jij mee moet als reisleidster tegen schappelijk prijsje! Fijn dat je de middag in goede banen kon leiden, zal nog wel vaker gebeuren dat je alleen staat!
    Die Piet, zegt niets, maar boekt gewoon een ticket, leuk hoor!
    Ben benieuwd wat je hebt gegeten!
    Welterusten xxxxxxx van je tantetje

  • 28 Januari 2014 - 17:23

    Tini En Ries:

    Wat leuk dat Pieter komt dat is wel een verassing,vrijdag hebben je pa en ma bij ons gegeten was heel gezellig doen we zeker vaker.
    Geniet nog maar lekker van alles want voor je het weet zijn de drie maanden voorbij .
    KUS Tini en Ries

  • 04 Februari 2014 - 10:51

    Jannette:

    Aaah, geweldig dat Piet komt Lies. Heul chill.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Liesbeth

Actief sinds 07 Dec. 2013
Verslag gelezen: 239
Totaal aantal bezoekers 28270

Voorgaande reizen:

03 Januari 2014 - 20 Maart 2014

Mijn eerste reis: Kenia, Nairobi, Sarakasi Trust

Landen bezocht: