Auditions - Reisverslag uit Nairobi, Kenia van Liesbeth Beg - WaarBenJij.nu Auditions - Reisverslag uit Nairobi, Kenia van Liesbeth Beg - WaarBenJij.nu

Auditions

Door: Liesbeth

Blijf op de hoogte en volg Liesbeth

10 Januari 2014 | Kenia, Nairobi

Vandaag zou ik eigenlijk meegaan met het Hospital Project. Maar gisteravond bracht Marion wat verandering in de plannen. Ze belde me of ik naar beneden kwam om mee te gaan naar Sawa Sawa (de bar naast de Dome, het betekent: alles goed). Ik sprong uit bed, deed wat kleren aan en ging er heen, dronk een biertje, danste op wat reggae en het was gezellig. Rudy, Anne en Shiro waren er ook. Rudy zei dat ik niet mee moest gaan omdat vandaag een belangrijke dag was. De dag van de audities. Drie personen van een vakantiepark in Engeland kwamen kijken. Het was de dag van de audities. Vijftig mensen deden auditie en maar vijftien mogen er mee naar Engeland van de zomer. Deze vijftien mensen gaan drie keer een jaarsalaris verdienen (in vergelijking met wat ze in Kenia verdienen), dus je zult begrijpen dat dit heel erg belangrijk voor hun is. Het was een super mooie show, met hele zenuwachtige mensen en aan het einde ook veel teleurstellingen. Maar wederom weer veel talent gezien en genoten. Maar met die woorden maak je de afvallers natuurlijk niet blij.

’s Middags ben ik meegegaan met Marion. Het was erg gezellig om weer met iedereen samen te zijn en met elkaar te eten. ’s Avonds halen we Laura, een dochter van een vriendin van Shiro, op van het vliegveld. Zij gaat hier 3 weken vakantie vieren en natuurlijk safari’s maken. Volgende week ga ik met haar een wandeling maken in Naivasha. Nu slapen we samen in het gastenhuisje (genaamd ‘de mangopit’) en morgen gaan we met z’n allen naar een markt. Ik ben benieuwd!

Kort verhaal vandaag want ik ben een beetje moe haha.
Van de week hopelijk wel mee naar de Hospital Project.

Slaap lekker allemaal!

  • 10 Januari 2014 - 22:49

    Pa En Ma:

    Jeetje wat gaat het lekker voor je het weet is het weekend weer voorbij. Dikke kus ook van oma

  • 10 Januari 2014 - 22:49

    Tante Jor Poppesnor:

    Gelukkig, ik kan gaan slapen. Moest eerst weten of alles goed gaat daar haha. Gezellig van die spontane dagjes, er zullen er vast meer volgen.
    Bij Naivasha een groot meer, ziet er prachtig uit. Op tijd pillen slikken??
    xxxxxx welterusten

  • 11 Januari 2014 - 00:03

    Hanneke Van Den Dop:

    Op de ene uitzondering na heb je het volgens mij supergezellig. Je zal de markt ook heel leuk vinden. Duizend dingetjes om doorheen te snuffelen en allemaal leuk. Overigens was ik ook al bang dat je vandaag niet meer zou schrijven. Wel volhouden hoor! Heb je trouwens een vast plan over wat je daar gaat doen? Ben ik wel nieuwsgierig naar.

  • 11 Januari 2014 - 00:03

    Hanneke Van Den Dop:

    Op de ene uitzondering na heb je het volgens mij supergezellig. Je zal de markt ook heel leuk vinden. Duizend dingetjes om doorheen te snuffelen en allemaal leuk. Overigens was ik ook al bang dat je vandaag niet meer zou schrijven. Wel volhouden hoor! Heb je trouwens een vast plan over wat je daar gaat doen? Ben ik wel nieuwsgierig naar.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Liesbeth

Actief sinds 07 Dec. 2013
Verslag gelezen: 190
Totaal aantal bezoekers 28274

Voorgaande reizen:

03 Januari 2014 - 20 Maart 2014

Mijn eerste reis: Kenia, Nairobi, Sarakasi Trust

Landen bezocht: